Efter månader av utveckling, diskussioner med advokatbyråer och köpare av affärsjuridik har vi äntligen satt ett frågeformulär som ska ge svar på följande:
– Kundrelationen. Vad är viktigast? Vad saknas? Hur kan advokatbyråerna förbättra sina tjänster?
– Framtidsfrågorna. Synen på inköp av tjänster inom affärsjuridik – idag och imorgon. Särskilt fokus på compliance, digitalisering, innovationskraft mm.

Studien pågår fram till oktober och vi räknar med över 1000 svar.

Var med och påverka framtiden på marknaden för affärsjuridik! Om du handlar dessa tjänster för över 100 tkr/år, kontakta therese.ekevid@regi.se så skickar vi enkäten. Ditt svar är konfidentiellt och förblir anonymt.

När resultatet är sammanställt finns dels en branschövergripande rapport, rankinglistor över b la advokatbyråerna med nöjdast kunder samt insikter som publiceras via pressmeddelanden. Enskilda advokatbyråer tar del av de individuella resultaten via skräddarsydda rapporter. För mer information kontakta sara.kallin@regi.se eller ylva.gnosse@regi.se. Följ oss gärna via sociala media, vi finns på Twitter, LinkedIn och Facebook.